Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի շրջանակում իրականացվող նախագծերից է մանրադիտակային հետազոտությունները։ Հետազոտվող նմուշներն են հիդրան, կանաչ էվգլենան , տերևի հյուսվածքի նմուշ։
Նախագծի մասնակիցներն են Ավագ և Միջին դպրոցի ճամբարականները։
Նախագծի ընթացքը`
- ճամբարականները նախ իրենք են սովորում օգտվել մանրադիտակից
- համացանցից գտնում անհրաժեշտ տեղեկությունները
- Կատարում մանրադիտակային հետազոտություններ , մեկնաբանում տեսածը
Նախագծի նպատակը`
- Ձեռք բերել մանրադիտակով աշխատելու հմտություններ
- Տեսական գիտելիքների գործնական աշխատանքի միջոցով ամրապնդում
- Բջջի, քլորոպլաստների , հյուսվածքների ուսումնասիրում
Նախագծի արդյունք`
- Կրտսեր ճամբարականները ձեռք են բերում նշված հմտությունները
- Կարողանում են մեկնաբանել մանրադիտակով տեսած պատկերները
- Պատրաստում ուսումնական նյութեր և հրապարակում բլոգներում ։
Այսօր ճամբարականները բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի շրջանակներում՝ ընկեր Անուշի և Ավագ դպրոցի սովորողների հետ կատարեցին բնագիտական փորձ՝ մանրադիտակով նայեցին արյան նմուշ, միաբջիջ օրգանիզմ՝ կանաչ էվգլենա, հիդրա՝ բազմաբջիջ օրգանիզմ և բույսի հյուսվածք, որտեղ երևում էին հերձանցները, դրանց միջոցով բույսը գոլորշիացնում է հեղուկի ավելցուկը, ինչպես նաև հովանում շոգ եղանակին, կարելի է ասել, որ հերձանցները մեր մաշկի քրտնագեձերն են։