<<Մխիթար Սեբաստացի » կրթահամալիր
Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի 7-րդ դասարանի սովորողներ
Տևողությունը՝ փետրվարի 1-26
Նախագծի նկարագրությունը՝
Դրանք յոթն են՝
1․ Քառակուսիների տարբերություն
2․ Տարբերության քառակուսի
3․ Գումարի քառակուսի
4․ Խորանարդներերի գումար
5․ Խորանարդների տարբերություն
6․ Տարբերության խորանարդ
7․ Գումարի խորանարդ
Եթե մի եռանկյան երկու կողմերը և դրանցով կազմված անկյունը համապատասխանաբար հավասար են մյուս եռանկյան երկու կողմերին և դրանցով կազմված անկյանը, ապա այդպիսի եռանկյունները հավասար են:
Եթե մի եռանկյան կողմն ու նրան առընթեր երկու անկյունները համապատասխանաբար հավասար են մյուս եռանկյան կողմին և նրան առընթեր երկու անկյուններին, ապա այդ եռանկյունները հավասար են:
Եթե մի եռանկյան երեք կողմերը համապատասխանաբար հավասար են մյուս եռանկյան երեք կողմերին, ապա այդ եռանկյունները հավասար են:
Նախագծի նպատակը՝
Միանդամներ և բազմանդամների ուսումնասիրությունից հետո կուսումնասիրենք կրճատ բազմապատկման բանաձևերը, որոնք կօգնեն բարդ առաջադրանքներ լուծել։
Օգտվում են 7-րդ դասարանի դասագրքից, և այլ գրքերից։
Նախագծի արդյունքները՝
Սովորողները դասարանում և տանը կատարում են առաջադրանքներ և հրապարակում են իրենց բլոգներում։